Saturday, May 30, 2009

Bildverkstan Tema 7 Romantiskt

Metro
Det är ju Pingst med allt vad det innebär av bröllop och sådant. Jag antar förståss att det fortfarande är bröllopstid trots att regeringen sabbade helgen.


Tema7 är Romantiskt!


Mina egna bilder här kan jag inte ens börja beskriva. Jag gjorde allt möjligt och landade här. Jag har i alla fall använt Smart blur och soft edge. Klippt ut och kopierat hej vilt.
----------------------------------------------------------


När ni lekt färdigt, gör ett inlägg med båda bilderna, orginalet + den färdiga, samt en beskrivning på vad du gjort, på din blogg. Det räcker med huvudfunktionerna. Och, förståss, länka tillbaka hit.


När du är klar ska du skriva en kommentar här, där du anger ditt namn samt länken till ditt bidrag.


Roa dig sedan med att surfa runt till så många deltagare du hinner. Ge gärna konstruktiv kritik.


Detta inlägg är låst till på söndag kväll, då jag öppnar den för bidrag. Öppnat.



Före...


....och efter!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment if you like what you see.