Thursday, April 16, 2009

BildVerkstaden Tema 1 blir "DIN BILD före & efter"


Tema 1 blir "DIN BILD före & efter"
Första temat blir helt enkelt att ta en av dina bilder. Manipulera den i ett bildbehandlingsprogram så att du blir nöjd med den.
Gör ett inlägg med båda bilderna, orginalet + den färdiga, samt en beskrivning på vad du gjort på din blogg. Det räcker med huvudfunktionerna. Och, förståss, länka tillbaka hit.
När du är klar ska du skriva en kommentar här, där du anger ditt namn samt länken till ditt bidrag.
Roa dig sedan med att surfa runt till så många deltagare du hinner. Ge gärna konstruktiv kritik.

Metro

4 comments:

  1. Jag har inte hunnit med att du är igång igen, kul. Ska leka lite ett tag får vi se om det blir något resultat.

    /Avsändare Margareta

    ReplyDelete
  2. Bildverkstan har inte kommit igång än. Fn flyttar jag över de gamla inläggen från Metro till Blogspot för jag vill ha det samlat. Men jag börjar nog med nya utmaningar nästa vecka. Visst får du jobba med de gamla om du vill. Men du har väl gjort de flesta.

    ReplyDelete
  3. Jag läste bara på datumen och tänkte inte på att jag kände igen fotona, lite kanske ... trodde du varit välidgt effektiv med en om dagen =)

    /Avsändare Margareta

    ReplyDelete

Please leave a comment if you like what you see.